duminică, 5 februarie 2012

Tender...

M-am împiedicat de ochii tăi!Ţi-am spus de atâtea ori să nu-ţi mai laşi privirea împrăştiată pe faţa şi buzele mele! Te-am avertizat că într-o zi va trebui să prind privirea ta şi să nu-i mai dau drumul! Nu ai crezut când îţi spuneam că dacă pleci şi uiţi să iei cheile de la casă nu îţi voi mai deschide. Nu pentru că ai uitat să-ţi iei tu cheile, ci pentru simplul fapt că vei încurca iarăşi blestemeata aia de uşă şi vei bate la cea care de obicei este închisă şi vei aştepta la nesfârşit să se trântească de perete şi să te lase impresionat cu decorurile camerei.Mă dor timpanele de ţipătul tău, mă dor urechile în străfundurile lor de atâta vaiet şi jale că tu ai greşit uşa. Dar eu ce pot să-ţi fac dacă nu eşti atent şi dacă nu vrei sau nu poţi sau ...cine naiba mai ştie...nu îţi aminteşti unde locuieşti de fapt? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu