luni, 14 februarie 2011

De Valentine's Day...

îmi doresc: freedom of mind and thought, of speech and feelings, of my soul and his soul. Libertatea sufletului meu depinde de libertatea sufletului lui. Dacă sufletul lui este îngrădit şi nu simte, atunci şi al meu tinde să devină la fel, având în vedere faptul convieţuirii noastre şi că pe parcurs împrumutăm de la cealaltă persoană anumite caracterisitici. Se întâmplă rar să nu împrumutăm de la celălalt anumite ticuri, idei, posibilităţi de a privi o anumită problemă şi de a o rezolva. Este ceva normal să încerci să-ţi modelezi dorinţele după dorinţele celuilalt. Ceea ce nu este normal este ca el sau ea să încerce să te sufoce prin impunerea propriilor viziuni astfel încât mintea ta şi sufletul tău să nu mai poată să discearnă propriile gânduri. Iubirea nu este subjugare, nu este sclavia mea faţă de el şi nici sclavia lui faţă de mine, nu este subjugarea personalităţii mele sau a personalităţii lui. Iubirea este libertate, libertatea minţii, a trupului, libertatea mea şi a lui, posibilitatea de a fi deschis şi integru faţă de partenerul tău, de a comunica pe toate canalele de comunicare posibile şi mai ales de a fi pe aceeaşi lungime de undă. Degeaba tu comunici ceva şi el înţelege altceva sau nu vrea să înţeleagă, ego-ul lui acoperindu-i raţiunea. Cu cât eşti mai deschis cu atât mai mult poţi să înţelegi ce vrea să spună celălalt. 
Nu pot să spun că mă omor după Valentine's Day pentru că nu sunt adepta conceptului de a sărbătorii o singură dată pe an. Să iubeşti pe cel de lângă tine nu se întâmplă doar o dată pe an, căci nu este Crăciun sau Paşte, nu poţi spune fac Pomul de Crăciun şi după trei săptămâni îl desfac, nu ai cum să spui că îl iubesc astăzi, aştept să treacă Dragobetele şi până la anul pe vremea asta ne descurcăm, vedem noi ce facem.Din nefericire şi acet tip de a sărbătorii a devenit o afacere care le asigură micilor şi marilor comercianţi vânzări extraordinare în această perioadă. Pentru a oferi nu ai nevoie de o zi anume, poţi să o faci oricând simţi nevoia că celălalt are nevoie să primească şi atunci darul va fi mult mai preţuit. Oricum ceea ce contează este de câte ori şi cum şi cât ai iubit vreodată cu adevărat, mai puţin ziua în care ai dat.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu