marți, 28 decembrie 2010

Early in the morning:(

Întotdeauna mi-a fost teamă de această expresie, dis de dimineaţă, sau early in the morning!!! Ce Doamne iartă-mă să faci early in the morning??? Ei bine s-ar cam găsi: dacă locuieşti în Militari să alergi după un 336 în care să speri că prinzi ultimul loc respirabil din dreptul uşilor care se închid (te-ai trezit din nou târziu şi întârzii la job riscând să devii din employer, jobless), dacă preferi metroul (eşti tot în Militari), până la Unirii este bine, problema e dacă vrei să ajungi în Pipera, s-ar putea să stai la coadă cam cât trec vreo trei metrouri, până la al patrulea sau ţi se urăşte sau eşti pe punctul de a te arunca în faţa lui strigându-i disperată: staaaaaaiiiiii!!!! Dar să nu ocolim şi alte zone, cum ar fi Drumul Taberei...cam aceeaşi problemă în toate mijloacele de transport ca în 336, cu singura diferenţă că aici nu există metrou şi până se va face probabil copiii mei vor avea vreo 14-15 ani (da ştiu sunt optimistă, dar dacă nu ei, măcar copiii lor şi tot e ceva). Cat despre trafic, no comment, I rather walk!!
Prima dată când am aterizat în Bucureşti, obişnuită cu bunul simţ şi cu lăsatul persoanelor mai în vârstă să urce primele am pierdut trei trolee şi nu întelegeam de ce nu reuşisem să mă urc în niciunul. Răspunsul: bunul simţ! În cele din urmă m-am trezit şi mi-am dat seama că am mai multe şanse să stau şi în ziua de astăzi la coada respectivă de la Universitate dacă nu împing şi eu şi nu mă comport ca o maimuţă scoasă (sau nu) din habitatul ei. Înteleg că oamenii se grabesc, că de graba lor depinde locul de munca şi pâinea de pe masă (acum bate vântul şi la muncă şi pe masă), dar uită de common sense, de cei şapte ani, de haide frate să nu mai înghesui şi eu căci şi aşa suntem destui. Într-adevăr noi suntem mulţi, mijloace de transport puţine, memoria de scurtă durată.
Acum sunt la biroul meu, privesc cum ninge şi îmi sorb cafeaua gândindu-mă la aglomeraţia în care nu sunt dar care mă asteaptă în ianuarie.Uneori îmi este dor de mişcarea aceea neordonată, de îmbulzeala, de nervii altora (nu ai mei, căci am destui), de...nici eu nu mai ştiu de ce. Uite aşa de la early in the morning am ajuns la common sense...cred că sunt legate oarecum...poate dacă nu am fi nevoiţi să ne trezim toţi early in the morning, poate nu am aglomera tot ce are roţi şi am dobândi ceea ce am avut o dată dar l-am pierdut (ca multe alte lucruri) pe drum: bunul simţ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu