marți, 3 mai 2011

Noua sau vechea "politichie"

De curând mi-am dat seama că trăiesc în ţara tuturor posibilităţilor! Nu săriţi că nu este vorba despre USA, dimpotrivă, ţara tuturor posibilităţilor mele depăşeşte cu mult visul american, depăşeşte până şi cei mai buni regizori de la Hollywood. Lucrurile stau cam aşa: numai în ţara mea te poţi trezi că la prânz se ia apa rece şi nu că se ia căci toata lumea ştie că te poţi aştepta la aşa ceva, dar NIMENI nu pune niciun afiş la scară prin care să sugereze: BĂI, LOCATARILOR, VEDEŢI BĂI TÂMPIŢILOR CĂ DE LA ORA CUTARE LA ORA CUTARE NU VEŢI AVEA APĂ RECE!!!Adică nu mai sunaţi ca disperaţii la regia de apă unde să o deranjaţi pe madam care îşi pileşte unghiile roşii de doi metrii şi îşi bea cafeaua printre fumurile de ţigară slim, că de aia se numeşte funcţionar să stea pe banii voştrii şi dacă voi o tot agasaţi cu apeluri gen, doamnă, fiţi drăguţă, s-a întâmplat ceva cu apa rece, cînd se va rezolva problema?Răspuns: când se va rezolva veţi primi apă! Şi pleosc tonul telefonului după un raget înăcrit! Tocmai pentru a evita astfel de situaţii penibile, pune frate un afiş pe uşa aia că nu mori şi indiferent cum vei scrie, nu contează, că să ştii, ne prindem!
Scenariul doi: se ia curentul electric! O dată, de două ori, de trei, de patru, în aceeaşi oră! Calculatorul se închide, se deschide, iar se închide, iar se deschide and so on! La un moment dat cugetă şi uită ce trebuie să facă. Stau şi belesc ochii la el şi îmi smulg firele albe de păr din cap şi îmi rod unghiile şi mă rog să nu îi vină în cap trăsnita idee să nu se mai deschidă de tot căci eseul meu se duce naibii împreună cu nişte ore de muncă şi cu inspiraţia şi cu transpiraţia mea cu tot! Bineînţeles penele de curent nu poţi să le prevezi, dar poţi să faci REPARAŢIA astfel încât să nu-mi omori JUMĂTATE din electronicele din casă, că nu plăteşte Electrica nici PC-ul, nici Tv-ul, nici centrala, nimic!!!Nu mai spun de conexiunea la internet care nu recunoaşte reţeaua, dă-i refresh, dă-i disable pentru a-i da enable and so on!!! Asta dacă eşti norocos şi PC-ul binevoieşte să-şi deschidă sufletul către nervii tăi lungiţi la maxim!
Scenariul trei: nu există nicio farmacie cu program non stop, cel puţin până la începutul lunii, toate farmaciile la ora 21:00 cel târziu trăgeau oblonul. Adică, dacă mă doare măseaua trebuie să mă duc la urgenţe pentru un algocalmin dacă nu îl am în casă şi la urgenţe mi se va spune că nu am decât să aştept că nu sunt urgenţă de niciun cod, nu tu roşu, nu tu galben, nu tu albastru, aşa că până îmi administrează ei un calmant mai bine îmi administrez singură un pumn în gură!!!
Cu speranţa în suflet că draga de Electrica a remediat o dată şi pentru totdeauna problema uite curentul, nu-i curentul, sigur vine, dacă nu vine este la modă şi lumânarea, mă îndrept vertiginos spre o Barca cu un Real Madrid, fiind de prisos să spun că Barca is the best şi că va juca finala Champions League!:))
P.S.: A-ţi ghicit! Ţara mea se numeşte România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu