sâmbătă, 6 august 2011

Addicted to...

Hi! My name is Laura and I'm an ex smoker!!! Soon I will be 2 years old, not my real age, but my non- smoking age!
Astăzi mă simt în clubul Fumătorilor Anonimi! Nu ştiu dacă există aşa ceva prin ţara noastră, sau dacă s-a gândit cineva să înfiinţeze aşa ceva, gen Alcoolici Anonimi, doar să fie Fumători Anonimi. Ştiu că există programe şi îţi dau un număr de telefon la care poţi suna şi să primeşti ajutor specializat pentru a te lăsa de fumat. Ok, eu m-am lăsat, după cum am spus, curând voi împlini 2 anişori, dar în aceşti ani, mi-a fost greu, dificil, uneori insuportabil să mă abţin de la a fuma. Nu tot timpul, doar uneori.Ce fac după, cum mă lupt, la mine cu cât trece mai mult timp, cu atât simt nevoia mai mare de nicotină şi tutun. Probabil cineva crede că după doi ani ar cam trebui să-ţi vezi de treaba ta şi să nu mai ai pofte de tutun. Problema este că pofta de tutun dispare din organism în nouă ani şi nicotina în trei ani. Ei bine, eu nici măcar de nicotină nu am scăpat complet, nu am ajuns nici măcar la jumătatea drumului şi îmi doresc atît de mult să mă întorc. Ar trebui să existe un număr de urgenţe la care să suni în cazul în care ţi se face poftă de o ţigară, probabil să existe un funcţionar care să-ţi ţipe în urechi că dacă te atingi de ţigară mai mult ca sigur că îţi lipseşte personalitatea, că eşti uşor de manipulat, că nu ai voinţă, că mereu vei pierde iar şi iar dacă te laşi pradă acestei plăceri!!!Poate astfel ţi-ar alunga dorinţa aceasta pentru care salivezi mai rău decât câinele lui Pavlov.
Astăzi aş vrea să traversez strada şi să-mi cumpăr un pachet de ţigări, aş vrea să simt din nou mirosul de tutun şi în piept fumul înnecăcios, aş vrea să-mi aprind ţigara pe balcon şi să sfidez din spatele-i trecătorii, să mă simt liberă şi nu constrânsă de faptul că acest viciu îmi produce plăcere şi fericire, să nu mă intereseze ce spun alţii, că e sau nu bine, că ar trebui să fac sau să nu fac acest lucur!!! Astăzi cu toată fiinţa mea aş vrea o tigară!

6 comentarii:

  1. te inteleg,ca orice fumator. Si eu am vrut uneori sa ma las,dar 'vrutul' asta probabil a fost doar la nivel de idee. Mereu am revenit.SI tot mereu imi zic ca in curand,in curand.. :) Probabil insa ca ma voi lasa cand or sa ma omoare .

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca atunci sigur nu mai ai nevoie de ele, cand te vor omori deja:))Eu nu am cedat tentatiei de a reveni, INCA, au trecut doi ani aproape, dar recunosc cu mana pe inima si cu tarie ca intr-adevar sunt momente in care mi-as cumpara un pachet de tigari. Stiu ca daca ajung in acel punct nevralgic cale de intoarcere nu va mai fi! Nu pot sa-ti dau niciun sfat, doar atat ca ai nevoie de vointa multa daca vei dori sa te lasi de fumat!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Intradevar..dar vointa poate ca trebuie si motivata,ca si cainele ala al lui Pavlov :) . Eu nu am motivatie,sa fac asta. Oricum,ms pt raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu motivatia este o alta problema,de fapt, este cea mai mare problema dintre toate. Daca iti gasesti punctul de sprijin (adica motivatia)pentru care iti doresti sa te lasi de fumat, atunci reusesti. Daca nu, mai bine enjoy the smoke. Nici eu nu m-am lasat din placere, ci din necesitate, pentru ca tigara mea imi producea placere, de aceea cred ca inca lacrimez si dupa doi ani dupa o tigara:))

    RăspundețiȘtergere
  5. iti dau eu o tigara,daca vrei ! Nu te ispitesc,asa..imi place mie sa vad feminine decadente :P. glumeam..

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Multumesc, dar nu!:) Deocamdata nu!:) Am vointa si motivatie!:)Chiar daca iti place tie curentul decadent nu pot sa-ti fac pe plac si sa accept tigara:)Oricum intentia conteaza!:))

    RăspundețiȘtergere