marți, 27 decembrie 2011

Happy Birthday to...my blog!!!

LA MULŢI ANI BLOGULUI MEU!!!Mi-am amintit de dimineaţă că astăzi împlineşti un anişor, primul tău anişor, dar pentru că am fost atât de prinsă de mine şi de alte persoane nu am avut timp să-ţi spun, să-ţi spun.....
...Să-ţi spun că atunci când te-am creat, anul trecut pe vremea aceasta, viaţa mea se îndrepta spre...era nelinişte, zbucium, întrebările roiau când în susul când în josul capului meu, îndoielile îmi cuprinseseră inima şi sufletul şi am simţit că trebuie să deschid uşa demonilor, să-i las să iasă, să mă lupt cu ei şi să înving în cele din urmă. De aceea te-am creat, pentru a putea să-mi demonstrez că scrisul nu ucide, că plăcerea de a scrie şi de a aşterne cuvintele, oriunde, nu numai pe coala albă de hârtie, e tot ce ai nevoie pentru a descoperi noi orizonturi. 
S-au schimbat multe într-un an, am realizat şi mai multe, dar cel mai important lucru pe care l-am îndeplinit a fost că am devenit treptat o altă persoană, că mă pot privi prin ochii mei aşa cum ar fi trebuit să mă privesc mereu, fără să fiu nevoită să las privirea jos. Am redevenit cum am fost odată, după multe căutări şi uitări, în sfârşit sunt eu. M-am regăsit. De aceea....LA MULŢI ANI, BLOGULUI MEU!

3 comentarii: