joi, 8 decembrie 2011

My passion is you...

Acum fiecare nu are decât să înlocuiască acel you cu ce vrea şi cu cine vrea. Poate să fie la fel de bine şi un it, dacă ne referim la animale, obiecte, plante. Pasiunea mea eşti tu. Dar care tu?Tu cel care mereu pleci?Tu cel care nu faci nimic la fel, dar poţi să rămâi surprinzător prin tăcerea ta?Tu cel care preferi singurătatea şi tristeţea în locul abandonului, extazului, iubirii pasionale?Tu cel care priveşti fără să ţi se mişte un muşchi atunci când eşti cuprins de gândurile job-ului tău? Care dintre aceşti tu reprezinţi pasiunea mea?Nu mă surpinde să spun că niciunul. Niciun tu din cei enumeraţi aici nu întruchipează nopţile lungi de insomnie, vecine cu disperarea,nevrozele aşteptării, disperarea că răsare soarele şi tu din nou lipseşti. Tu nu eşti aşa sau cel puţin nu îmi amintesc eu că ai fi aşa. Tu simţi, căci am văzut în ochii tăi, ţi-am privit gândurile în acea secundă nefastă în care am înţeles că fără respiraţia ta nu aş putea să trăiesc, în care am înţeles că fără ochii tăi sunt oarbă, că fără buzele tale ale mele se veştejesc, că fără parfumul tău, eu mă ofilesc. Ştii cât urăsc secunda aceea nefastă?Ştii cât mă doare secunda aceea nenorocită în care am văzut că eşti ceea ce am aşteptat o viaţă, în care am ştiut instinctiv, chiar dacă atunci am respins orice idee şi orice gând, că îmi aparţii, dinainte de toate şi mult după sfârşit? Ştii cât de mult urăsc laşitatea mea şi tăcerea ta?Ştii cât de mult urăsc zodiile noastre, karma, destinul, distanţa şi tot ce mă înconjoară în absenţa ta?Ştii că mi-am promis să nu mai iubesc, să nu mai simt nimic pentru nimeni, niciodată, să tai în carne vie, să sfâşiu aşa cum am fost şi eu sfâşiată, să mă lupt fără a avea regrete, să calc peste cadavre, să nu mă intereseze sentimentele altora, să fiu rece ca gheaţa?Cred că ştiai, altfel nu m-ai fi privit atunci cu toată fiinţa ta, cu tot sufletul tău dezbrăcat de orice gând negru, de orice calcul al paşilor tăi, de orice răutate. Privirea ta încă îmi arde retina şi am impresia că te-ai aşezat pe ea ca un leocoplast!De câte ori încerc să te desprind, durerea este insuportabilă, mai ales că ochii tăi au devenit ai mei. Pasiunea mea eşti tu... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu