luni, 19 martie 2012

Me muero por besarte ,dormirme en tu boca

Me muero por besarte ,dormirme en tu boca - în peregrinările mele pe youtube am găsit într-o melodie, aceste versuri, simple, dar pătrunzătoare.Interpreta are o voce care aduce cu cea a mariachilor, cu multe influenţe şi din acea parte,inclusiv sound-ul. Dar nu asta contează, ci ceea ce transmite, ceea ce simţim cu toţii la un moment dat, că aş muri dacă nu ţi-aş săruta buzele, doar că ea vrea să doarmă pentru totdeauna în sărutările lui, în tot corpul şi în toată inima lui.Ea sau eu simţim la fel?Cred că atât eu, cât şi ea.
E ziua ta astăzi, de aceea îşi spun: 
 

2 comentarii:

  1. ah,stiam piesa asta de mult. Interesanta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia acum am vazut comentariul tau. Scuza-ma Edu, dar in ultimul timp sunt cam adormita si distrata, din cauza primaverii cred:(...Mi-am adus aminte de piesa cand am reascultat-o pentru ca prima oara cred ca am auzit-o in urma cu vreo 13 ani si, de fapt, o interpretau mariachi, nu artista de acum. Este interesanta, pentru cine vrea sa inteleaga si sa treaca dincolo de sound, ramanand doar cuvintele:)

    RăspundețiȘtergere