miercuri, 20 aprilie 2011

Doar noaptea...

Iubesc noaptea, iubesc liniştea care mă înconjoară după o zi plină de aglomeraţie, atât în creier cât şi pe străzile cartierului meu, îmi place să-mi ghidez paşii în noapte căci calc adânc pe urmele mele, urme de undeva din trecut, pe care le ştiu pe de rost, pe care le-am învăţat puţin câte puţin şi pe care nu le voi putea uita, fiind amprentele trecutului şi prezentului meu. Doar noaptea encefalul meu se bucură de aroma vieţii, doar noaptea cafeaua şi buzele roşii ţipător se pot întâlnii în ungherele dormitorului pentru a face loc unei costumaţii de amatoare îmbrăcată în haine de prostituată. Numai noaptea poţi iubi unul şi acelaşi bărbat sau mai mulţi, cu gândul, cu fapta, cu ce vrei tu, căci dorinţa îţi este acoperită de pânza întunericului şi eşti dezbrăcată doar de cine vrei tu! Noaptea femeia de peste zi este liberă să devină vampa din patul tău! Este liberă să se comporte ca şi cum nu ar exista mâine pentru ea sau pentru tine! Este liberă să fie totul sau nimic pentru tine! Este liberă să fie ea!În momentul în care poţi spune că sufletul tău se găseşte în esenţa lui, în tot ceea ce buzele tale poartă din gustul lui, din carnea lui, poate doar atunci nu te mai ascunzi în noapte, poate doar atunci nu te mai furişezi în zorii zilei pentru a nu-i deranja carapacea şi pentru a-ţi feri privirea de dorinţa lui. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu