vineri, 7 octombrie 2011

Romantic mood!

Astăzi sunt in a romantic mood. Nu pentru că mi-a zburat gândul la tine, ci pentru că realizez că pe zi ce trece tot mai puţin eşti prezent în mintea mea. Dar oare în inima mea cum stai?Încet, încet începi să-ţi pierzi culoarea din sufletul meu şi mă laşi pradă eternei mele libertăţi. Mă gândeam cu câteva săptămâni în urmă că nu aş vrea să te pierd printre vise, printre miile de coli albe, scrise cu albastru, printre miile de feţe pe care la întâlnesc în calea mea în fiecare zi şi care-mi zâmbesc sau se încruntă, care păşesc printre dalele groase ale trotoarului. Nu aş vrea să te pierd, dar tu mă faci să renunţ la tine. Nu eşti numai tu de vină, ci şi eu, căci din cauza aglomeraţiei am uitat să mă gândesc la tine, dar vreau pentru aceste luni să fiu egoistă, să fiu o scorpie şi să mă gândesc doar la mine! Exact ca tine dragul meu, vreau să mă gândesc NUMAI LA MINE! Vreau ca narcisismul şi egocentrismul să fie concentrat pe persoana mea, vreau să mă gândesc la visele mele şi să le îndeplinesc rând pe rând, vreau să fiu eu cu mine şi atâta. Fără chipul tău care îmi brăzdează gândurile, fără imaginea ta, fără nimic din ceea ce m-ar face să-mi amintesc de tine. De aceea îţi spun la revedere! Ne vedem la jumătatea anului viitor, atunci avem întâlnire, atunci zarurile vor fi fost deja aruncate, atunci eu voi fi alta, însă până atunci, pentru a putea să mă bucur de tine îţi spun la revedere! Îmi pare rău că te alung, că te scot din mintea mea, dar altă posibilitate nu există pentru noi doi. Aş fi vrut ca totul să fie simplu, dar iubirea nu e niciodată simplă, cu atât mai mult iubirea mea pentru tine! Astăzi sunt in a romantic mood pentru că ştiu că...

...Until the day I'll let you go
Until we say our next hello
It's not goodbye
'Til I see you again
I'll be right here rememberin' when
And if time is on our side
There will be no tears to cry
On down the road
There is one thing I can't deny
It's not goodbye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu