vineri, 28 octombrie 2011

Cum îţi dai seama că el este interesat de tine?

Cum îţi dai seama că el este interesat de tine? Da, am ajuns şi eu să cad în păcatul postărilor aiurea, dar pentru că nu am ce să fac la această oră, nu că aş fi total lipsită de termene limită, ci pur şi simplu pentru că adorata lene mă împresoară cât de mult poate şi mă îmbie cu aroma ei plăcută, scriu cretinităţi de genul: cum îţi dai seama că el este interesat de tine? Sincer: I have no clue! Şi nu glumesc! Eu sunt una dintre acele persoane rare care nu a fost înzestrată cu simţul percepţiei feminine de a-şi da seama când un anumit el este interesat de moi! Mi s-a întâmplat de multe ori să mi se spună că X este interesat de persoana mea şi cum de nu am observat? Chiar nu am observat, poate pentru simplul fapt că mie îmi place să vânez, nu îmi place să fiu vânatul, cel puţin până acum aşa s-a întâmplat sau cel puţin aşa m-au lăsat să cred victimele mele! Deci dacă un el este interesat de tine, probabil că după o anumită perioadă de timp va veni şi te va lua în braţe înaintea vreunui examen şi îţi va spune că de mult dorea să te ţină aproape de el. În acest caz eu am gândit şi nu numai că am gândit dar l-am întrebat dacă nu cumva emoţiile examenului i-au atrofiat creierul?Spre surpriza mea nu îi atrofiase nimic, chiar nimic! Ce a urmat: nişte ani lungi de jocuri, de-a şoarecele şi pisica, nu sunt sigură dacă s-au terminat, dar în fond aceasta este frumuseţea jocului, atunci când nu-i cunoşti finalul. 
Altă tehnică ar fi să te sune şi să te invite la o cafea, la un ceai, la o vorba, sau chiar să-ţi scrie un mail, sau să fie prezent acolo unde eşti şi tu, să încerce să-ţi atragă atenţia prin mici gesturi, prin mici atenţii, astfel încât să-ţi dai seama că el este interesat de tine. Îmi aduc aminte de un film pe care fiecare femeie la un moment din viaţa ei ar trebui să-l vadă. He's just not that into you!Genial! Ne-ar scuti pe multe de umilinţa de a aştepta de la un el o mănuşă de atenţie, de a cerşi mereu compasiune, iubire, o iubire ocupată de alta. Odată ce realizăm că semnalele lui nu sunt decât prietenoase sau lipsesc cu desăvârşire, atunci am câştigat lupta cu noi, cu sinele care ne transmite idei total eronate, cu dorinţele care nu sunt compatibile cu ale lui, am câştigat lupta cu stima de sine şi posibilitatea de a merge înainte, fără imaginea lui care ne bântuie nopţile. Aşa suntem noi femeile, iubim de foarte multe ori pe cine nu trebuie şi de puţine ori pe cine ar merita. 
Care ar fi semnalele? Un el întotdeauna ştie să se facă remarcat şi să-şi arate interesul prin mici tehnici care să-ţi dea de înşeles că te vrea, că se bucură de prezenţa ta, că ar vrea să fiţi mai mult decât amici. Dacă tu nu observi nu înseamnă întotdeauna că nu ai acel simţ, ci că inima ta e ocupată de altcineva, de cele mai multe ori de acel altcineva care nu merită truda sufletului tău şi nici lacrimile prinse în palma ta pentru a nu peta perna! Cel puţin inima mea a fost întotdeauna ocupată de altcineva şi niciodată de cine a trebuit. Mai este timp pentru a mă vindeca de tine.

2 comentarii:

  1. A trebuit sa recitesc postarea pentru a-mi aduce aminte de ce este finalul trist! Cel mai bun lucru pe care putem sa-l facem este sa uitam. Am reusit sa ma vindec, sa uit si sa o iau de la capat!A durat ce este drept, dar ma astepta ceva mult mai bun, jumatatea mea!:)
    Te pup Edu si sa ai parte de un Craciun Fericit!:):*

    RăspundețiȘtergere