sâmbătă, 17 septembrie 2011

My new red shoes...



Deşi am spus că nu voi scrie niciodată pe blog despre pantofi, ojă, ruj roşu şi alte fetişuri femeieşti, ei bine astăzi, astăzi nu m-am putut abţine! Nu numai că salivez de vreo două săptămâni după pantofi în acest gen (e singura poză în care se reflectă cât de cât realitatea), dar astăzi ieşindu-mi din depresia cotidiană căci este sâmbătă şi soarele luceşte parcă pentru a-mi face în ciudă, m-am trezit şi nu am aşteptat nici măcar să-mi beau cafeaua, ţâşnind pe uşă şi devenind o maniacă în căutarea pantofului meu perfect. Sau mai bine aş spune o Cenuşăreasă care şi-a pierdut simţul realităţii. Deşi am spus că tai de pe listă ceea ce mi-ar face plăcere să am şi să achiziţionez, drept pedeapsă pentru lenea mea de a termina ceea ce am început, am realizat că devin mult mai neferictă dacă mă supun supliciului tăierilor. Aşa că m-am dus direct spre locul bine tăinuit, am probat vreo trei, patru, cinci, dar cine mai ştie câte perechi de pantofi şi într-un final apoteotic mi-am ales perechea perfectă. Între timp am realizat că eu nu pot să funcţionez conform principiului dacă nu îţi satisfaci plăcerile şi te muţi în deşert şi sihăstrie, vei da mai mult randament sau dacă te afli într-o austeritate perfectă aceasta te poate motiva! NO WAY, JOSE! Eu am nevoie să mă răsfăţ şi să fiu răsfăţată, am nevoie să mă simt liberă, să văd oameni, să le sug energia ca un vampir însetat de sânge, să comunic, să vorbesc, să dansez şi abia când am obosit de atâta tumult să mă aşez şi să citesc pentru ceea ce îmi este necesar. Altfel nu funcţionez!!!Trebuie mai întâi să mă exprim artistic, prin pantofi, cămăşi, ojă roşii, cât mai roşii toate şi abia apoi să pot cugeta la nemuritoarele tratate!Înainte aveam o fixaţie pe negru, încă o mai am, dar pentru că pot fi obsedată de mai multe culori în acelaşi timp, mi-am pus pata pe roşu, eternul meu roşu de vampă, de femeie dornică, uşoară, combinat cu deux piece-ul perfect din negru şi roşu, pentru o noapte de amor şi plină de păcate. 
Uite ce poate face o pereche de pantofi dintr-o femeie!!!

3 comentarii:

  1. sa ii porti sanatoasa. Sa iti ofere energie si pt ..indatoriri ;)) . O zi frumoasa sa ai .

    RăspundețiȘtergere
  2. daca prin asta devii vampa,si sugi sange,si mai ales dornica,iti iau eu inca 3 perechi ! :)) hh..ce glume tampite :|

    RăspundețiȘtergere
  3. @pui de geniu: multumesc!incerc sa impac utilul cu placutul!sper sa si reusesc:))

    @Edu: ia auzi!!!Pai daca e asa sa stii ca am mai ochit inca vreo patru perechi!:)) La urmatoarea sesiune de shopping te anunt!:))

    RăspundețiȘtergere