joi, 15 septembrie 2011

Planificând...

...degeaba! Planifici degeaba! Cel puţin mie aşa mi se întâmplă, planific ca astăzi să citesc douăzeci de pagini, să iau codul acela afurisit şi să învăţ şi nenorocitele alea de articole, cu număr cu tot, căci nu e de ajuns dacă şti doar ce conţine, trebuie să ştii şi numărul şi alineatul!!!Unde e emoticonul acela de rupt părul din cap când ai nevoie de el?... Planific şi rămân cu planificatul! De ce?Pentru simplul motiv că întotdeauna se găseşte altceva de făcut! Nu, de fapt, nu se găseşte altceva de făcut, mai bine spus, îmi găsesc altceva de făcut! Shopping, frecat menta pe net ca să miroasă netul bine, mai ales pe Facebook, că deh Facebook mai mult ca sigur va învăţa în locul meu şi concursul real şi ideal de infracţiuni şi asemănările şi deosebirile dintre cele două proceduri şi acum colac peste pupăză noul cod civil! Ăsta mai lipsea, că în rest le aveam pe toate! Spunea cineva că nu se va întoarce civilul cu curul în sus. Nu,nu se întoarce în totalitate, doar pe jumătate, destul cât să te facă să regândeşti strategia de comandat tratate, bineînţeles când se va întâmpla minunea să apară! Astea fiind spuse m-am hotărât, nu să nu mă mai plâng, ar fi o adevărată reuşită şi probabil că aş fi bolnavă dacă nu m-aş mai plânge, ci să dau milităria jos din pod!Cum o voi face?Probabil cum am făcut şi până acum: de mâine fac asta şi asta şi cealaltă şi citesc aia şi cu aia şi cu cealaltă şi....pe naiba!!!Dar având în vedere că nu este îndeajuns doar SĂ VREI, ci mai şi TREBUIE, trebuie să-mi fac curaj şi să mă adun şi să-mi procur, dar mai ales să respect un orar (ce am urât cel mai mult în viaţa asta, orarul şi constrângerea), dar la vremuri de bejenie se cer măsuri drastice. Din păcate este singurul mod de a ajunge acolo, doar milităria mă va salva de cel mai mare duşman al meu: EU! Îmi doresc atât de mult să ajung acolo încât uneori am impresia că nu mai sunt în stare să sacrific. Dar cum am sacrificat atâtea în ultimii doi ani, cu siguranţă sunt în stare să mai sacrific încă unul!I HAVE TO DO IT!Dacă nu voi reuşi cu vorba bună, va trebui să aplic metoda dureroasă! Nu aceea fizică, nu mai sunt la vârsta la care să meargă cu bătaia deşi uneori îmi doresc să fie acesta antidotul, ci mai multe restricţii. Oricum suntem în criză şi la tăieri, aşa că tăiem de pe listă tot ceea ce îmi place şi mă recompensez doar atunci cînd îmi voi atinge norma pe zi. S-a reîntors comunismul, dar să se întoarcă şi leninismul sau marxismul sau stalinismul, I don't care! I HAVE TO DO IT!

4 comentarii:

  1. chiar asa,ia sa dam noi militaria jos din pod ! nu se mai poate asa..chit ca il resuscitam pe stalin :)) . F draguta postarea :*

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):)) Multumesc, Edu:*...sa stii ca promit ca data viitoare cand mai intru pe FB ma bat cu rigla peste manutele astea care DESCHID CALCULATORUL IN SCOPURI NECURATE!!!:))...de blog nu am spus nimic!:D
    Hugs and Kisses!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. da,da,stiu. Mainile tale au ele asa o vointa a lor ! :D 'SCOPURI NECURATE' suna bine :P . Uneori ma enerveaza conformismul asta,mereu sa facem doar ce trebuie. Hugs si tie :* !

    RăspundețiȘtergere
  4. Au o vointa inexplicabila!:))Mainile mele:)) Da si pe mine ma enerveaza conformismul in general, dar pentru a avea ceva si a dobandi acel ceva trebuie sa lupti si sa faci compromisuri, adica sa te conformezi unei situatii pe termen scurt, mediu sau lung.Vorbesc de parca stabilesc PIB-ul Romaniei:)):))

    RăspundețiȘtergere