sâmbătă, 3 septembrie 2011

Sad...

Astăzi lasă-mă să fiu tristă, lasă-mă să fiu tulburată de absenţa ta, lasă-mă să mint că vei veni, doar pentru că nu vei fi niciodată lângă mine, lasa-mă să-ţi privesc lacrimile în palma mea, să le sărut şi să le înghit căci până şi lacrimile tale fac parte din trupul meu, lasă-mă să te mângâi în mintea mea înnebunită de poza ta, lasă-mă să mă privesc în oglinda ochilor tăi ca să nu uit atunci când nu mai eşti culoarea sufletului meu. 
Astăzi sunt tristă căci mirosindu-ţi cămaşa mi-am dat seama că nu mai exişti decât în amintirile mele, în pulsiunile venelor mele, în visele mele, în dorinţele mele, în voinţa mea. Astăzi te pierd pentru a mia oară şi sper să te găsesc la fel cum în fiecare zi te regăsesc în gândurile mele aşteptându-mă la masa noastră din cafenea, sorbind cofeina şi uitându-ne pe furiş unul la celălalt. Astăzi lasă-mă să fiu tristă pentru ca mâine să pot să trăiesc DIN NOU fără tine!

3 comentarii:

  1. Hai sa ne plimbam putin. Se pare ca amandoua avem nevoie de o gura de aer :*

    RăspundețiȘtergere
  2. si tu pierzi,vezi ? si regasesti. si iar pierzi

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru invitatie pui de geniu!:) Da chiar aveam nevoie de o plimbare, pe care de altfel am si facut-o pentru a-mi limpezi gandurile!:*

    Da Edu si eu pierd:(...din pacate, pierd, dar sper sa regasesc cat mai curand!:)

    RăspundețiȘtergere