sâmbătă, 3 septembrie 2011

Compatibilitate

Citeam un articol despre ce înseamnă compatibilitatea între persone şi nu pe plan profesional, ci personal. Mi-a plăcut la început, când i-am dat dreptate autorului care se referă la energiile pe care le înmagazinăm, atât eu cât şi el, la contopirea dintre YIN şi YANG, la faptul că degetele mele îi mângâie coloana vertebrală şi îi transmit impulsuri nervoase în tot corpul făcându-l să uite de durere, că energia mea pozitivă îl învăluie pentru a se simţi protejat, că dacă eu reprezint feminitatea şi spuma, el este simbolul masculinităţii. Până acum toate bune şi frumoase, dar să pui cauzele unui divorţ pe alinierea planetelor şi pe hărţile astrale, asta e prea de tot. Dacă în harta mea astrală nu am puncte compatibile cu el înseamnă că nici măcar nu trebuie să încerc să am o relaţie căci este condamnată de o hartă? Dacă eu sunt guvernată de Venus înseamnă că trebuie să iubesc pe toţi bărbaţii care vor să intre în viaţa mea şi că toţi bărbaţii pe care i-am vrut eu sunt condamnaţi să mă iubească pe mine doar pentru că Venus îmi patronează zodia şi casa iubirii? Ei bine clar că nu se întâmplă aşa ceva pentru că dacă s-ar întâmpla ar trebui să nu ştiu ce înseamnă amărăciunea, durerea, dar, mult mai important, nu aş şti niciodată ce înseamnă dorul şi tânjeala dupa ochii lui, după braţele lui, după mâna care mă cuprinde atunci cînd inima îmi tresaltă de spasme, atunci când depărtarea este din ce în ce mai mare şi nu se întrevede nici măcar un punct de apropriere. Cum poţi pretinde că o căsnicie sau o relaţie se destramă pentru simplul fapt că nu au avut chef planetele să se alinieze astăzi astfel încât să mai fiu compatibilă cu el şi el cu mine?Poate că vina este şi la planete, poate şi la energii, poate şi la faptul că o dată ce a trecut timpul atât eu cât şi el am uitat spre ce ne îndreptam atunci când am plecat împreună, poate că oamenii se schimbă în rău şi poate că întreaga lume devine perfidă, dar nu voi crede niciodată că planetele pot să-mi influenţeze decizia de a mă căsătorii, a divorţa, a rămâne sau a ieşi dintr-o relatie. Diferenţa dintre mine ca persoană şi animal este raţiunea şi chiar dacă iubirea nu cunoaşte reguli şi nici raţiuni, decizia îmi aparţine.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu