sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Ce faci când te urmăreşte moartea în vis?

Sună atât de morbid dar din păcate în noaptea în care a trecut în loc să mă urmarească în vis un Brad Pitt (şi nu cel din Meet Joe Black căci e aceeaşi problemă:)):)) ) mă urmarea nenorocitul acela din reclama de la Mercedes Benz, care avea ditamai coasa după el şi se uita sfidător la şofer, cu faţa de "am venit fraiere să te iau!" Reclama se încheie cu scârţâitul roţilor şi o frână extraordinară chiar când se pregătea să intre în nişte copaci şi în alte maşini care erau pe carosabil. Bineînţeles că în mintea mea în momentul în care am văzut că şoferul a evitat dezastrul şi am observat şi buştenii am conectat evenimentul la  Final Destination 2 şi primele scene în care buşteanul acela îşi făcea de cap pe carosabil provocând un accident în lanţ. Ştiu că mă uitam la reclamă şi când s-a terminat doar cu frâna şi cu zâmbetul satisfăcut al şoferului către moarte că nu a păţit nimic, asteptam să văd urmarea, să văd buşteanul acela pravălindu-se către el, ceva nu se încheiase, plutea în aer si încă am acea senzaţie.În film ideea era că nimeni nu scapă de ce îi este sortit şi în niciun caz de moarte. Drept urmare, aseară alergam în vis să nu mă prindă moartea, să nu pună mâna rece pe mine, să nu mă ia. Deşi ştiu că o dată şi o dată va fi inevitabil, că va veni, căci este singura certitudine dată nouă mă împac cam greu cu ideea şi atâta timp cât îşi vede de treabă încă vreo 90 sau 100 de ani eu una nu am nimic cu ea.
Reclama mi se pare pe alocuri lugubră. Înţeleg că este vorba de Mercedes Benz şi că maşina merită să o arăţi în cele mai bune ipostaze, să arăţi că eşti safe în ea, dar chiar aşa să prezinţi moartea care stă la pândă? Este cam tras de păr PR-ul pentru această marcă, având în vedere că şi dacă eşti precaut la volan se pot întâmpla lucruri inevitabile care să te ducă la acelaşi final, indiferent de marca pe care o conduci. Cred că umanitatea este destul de tristă şi sufocată de gânduri negre încât prezenţa "Doamnei/Domnului cu Coasa" nu este necesară şi nici utilă într-un spot publicitar care se spune că atrage prin lucruri deosebite, nu prin prezentarea unei entităţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu