duminică, 9 ianuarie 2011

New wave

Tocmai am aruncat un ochi (invidios recunosc) la blogul unei persoane care îmi este dragă şi care pe deasupra este şi tiza mea. Observasem o invitaţie de a scrie în blogosferă, extraordinar de bine conceputa şi atractivă din punctul de vedere al rezonanţei cuvintelor (doar se pricepe la PR) şi îmi traversase prin emisferă un gând: bună ideea, dar ce te faci când tu de abia ai început să scrii, virtual mă refer, nu la scrisul propriu-zis (căci aşa scriem aproape toţi de prin clasa I sau chiar mai devreme), când încă te gândeşti ce ar trebui să adaugi blogului tău pentru a fi atractiv (în afară de cuvinte, chestii tehnologice care pe mine m-au înnebunit şi încă mă înnebunesc când vine vorba de ele). Ştiu că în era tehnologiei trebuie să alergăm în acelaşi timp cu ea şi dacă putem să o şi întrecem, dar eu prefer încă era aceea de slow motion a tehnoligiei în care nu trăiam doar din pics ci din poze făcute pe hârtie fotografică cu vreun aparat Feddy sau unul cât de cât dezvoltat (neapărat cu blit). Din fragmentele acelea de amintiri mai multe vor fi  semnificative nu îşi vor pierde sensul undeva pe hard disk sau în memoria telefonului.
Să ne întoarcem la provocarea tizei mele pe care o puteţi vizualiza dând doar un click,pe deocamdată singurul blog care apare în spaţiul din dreapta ecranului şi vă veţi convinge singuri că PR-ul reprezintă pentru ea o adevărată Mecca. La început am fost tentată să răsfoiesc paginile web în lung şi în lat în căutare de bloguri interesante pe care să le discut şi să le supun atenţiei şi altor participanţi la creaţia avantgardistă, apoi am stat şi am cugetat: nu se cuvine ca o novice ca mine să înceapă să despice firul în patru şi să-şi dea cu părerea despre cei versaţi în ale blogger-itului. Până mă voi face destul de mare încât să-mi exprim opinia cu privire la conţinutul întregului blog (nu numai al unei postări) îi las pe alţii să aducă la cunoştiinţa pasionaţilor de literatură virtuală (aşa cum numesc eu scrisul pe blog) recenziile celor mai buni.

2 comentarii:

  1. Pai bine bre, scrii despre mine si mergi pe burta? Noroc ca am vazut link-ul pe FB... Btw, multumesc frumos pentru aprecieri! O sa te adaug si eu in blogroll-ul meu. Ref. la scrisul de recenzii pe Blogosphera, sa stii ca noi suntem deschise la o colaborare pentru rubrica Special Guest BlogoStar, chiar daca nu esti bloggerita consacrata. Despre ce e vorba pe scurt? In fiecare marti, invitam un blogger sa faca o recenzie despre un blog la alegere. Daca esti interesata, please let me know! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea blogul te defineste. Poate si pentru ca te cunosc am aceasta impresie dar si daca nu te-as fi intalnit nicodata in viata mea as fi spus acelasi lucru.
    Te voi anunta daca vreau sa fac vreo recenzie, cine stie de ce mai dau prin peregrinarile mele, doar sa am timp caci stau incredibil de prost la acest capitol.

    RăspundețiȘtergere